Obserwatorzy

środa, 13 marca 2013

KURS NA FILIŻANKĘ

KILKA OSÓB POPROSILO MNIE O KURSIK NA FILIŻANKĘ
WIĘC SIĘ ZEBRALAM I COŚ STWORZYLAM :)

POTRZEBUJEMY ŻÓLTE I NIEBIESKIE RURKI ( ALBO JEDEN KOLOR)
UKLADAMY JAK NA ZDJ.2 I ZACZYNAMY PLEŚĆ SPLOTEM ÓSEMKOWYM

PO 6 OKRĄŻENIACH ODWRACAMY DO GÓRY NOGAMI
JA DALAM SOBIE BUTELKĘ Z WODĄ JAKO OBCIĄŻENIE

W RURKI WKLADAMY DRUCIK BĘDĄ SIĘ LEPIEJ WYGINALY (JA ROBILAM BEZ)
WYGINAMY RURKI D GÓRY I PLECIEMY DALEJ 
ja zrobilam 10 okrążen, kończymy i podklejamy klejem


zaczynamy zakńczenie


końcówki ze środka obcinamy
czas na rączkę:
bierzemy jedną rurkę, wkladamy w nią drut i przewlekamy 
kolo dwóch postaw i jedną rurką pleciemy naprzemiennie


koniec naszej rączki zawijamy w ślimaczka i podklejamy gorącym klejem
formujemy rączkę i przyklejamy do filiżanki


no to czas na spodeczek :)
zaczynamy tak jak filiżankę i pleciemy do uzyskania odpowiedniej wielkości
ja zrobilam 10 okrążeń

no i zakńczenie 
zakladamy jedną rurkę za drugą, ucinamy i przyklejamy
odwracamy i spodek gotowy

do gotowego przyklejamy filiżankę i gotowe :)


Mam nadzieję, że kursik jest w miarę zrozumialy :)

Teraz czekam na wasze filiżanki :)






30 komentarzy:

kreatywnepomyslydziewiarskie pisze...

rewelacja, jest to piekne...ciekawy blog prowadzisz,ladnie tu.

Unknown pisze...

Świetna filiżaneczka i bardzo podoba mi sie rączka;)

Unknown pisze...

gosiu tego szukałam ,,,wielkie dzięki... pozdrawiam

Versalka pisze...

taki koszyczek pięknie się prezentuje, już od dawna nosiłam się z zamiarem zrobienia podobnego, ale obawiam się, że nie wyjdzie mi tak piękny jak ten... :)

dodaję do obserwowanych i na pewno będę tu częściej zaglądać :)

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
http://versalkaa.blogspot.com/

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za super kursik na pewno skorzystam .

Unknown pisze...

Dziękuję za wspaniały kursik :)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Wspaniały kursik, pozdrawiam serdecznie.papa

Bożena pisze...

Wspaniały kursik,dziękuję.Pochwalę się że moja filiżanka już schnie ,nie mogłam się oprzeć i już zrobiłam:)

Plecionki Ineski pisze...

Super kursik :) bardzo jasny i zrozumiały ,na pewno spróbuję z niego skorzystać :) filiżanka się przyda na poranną kawkę :) Pozdrawiam

Unknown pisze...

Super właśnie zastanawiałam się nad zrobieniem filiżanki:-)

papierowe głupotki ani pisze...

Super ten kurs i tak łatwy się wydaje;-)

papierowe głupotki ani pisze...

Napewno zrobię. Dziękuję za kurs!

papierowe głupotki ani pisze...

Super ten kurs i tak łatwy się wydaje;-)

Drobiazgi co cieszą pisze...

Super kursik i w ślicznym kolorze filiżanka.pozdrawiam

ozdoby gipsowe własnoręcznie wykonane pisze...

Super ten kurs .Będę musiała spróbować. Pozdrawiam

ozdoby gipsowe własnoręcznie wykonane pisze...

Super ta filiżanka i kurs.

Unknown pisze...

śliczna filiżaneczka, kursik zrozumiały skorzystam napewno...pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny u mnie...pozdrawiam

Monika pisze...

Genialna filiżanka i jakie zdolności manualne! cudnie. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

przepiękne!!! jestem pod ogromnym wrażeniem. trafiłam do Ciebie za pośrednictwem bloga Basi i na pewno zostane to na dłuuuugo. Ciebie zapraszam w swoje skromne progi http://mojekompozycjeflorystyczne.blogspot.com/, może znajdziesz tam coś dla siebie. pozdrawiam i życzę wielu inspiracji i radości z tworzenia

Unknown pisze...

super kursik
zapraszam do siebie po wyróznienie ;)

Unknown pisze...

Gosieńko podwijam rękawy i zabieram się za wyplatanie filiżaneczki. Twoja jest śliczna a kursik przejrzysty i zrozumiały dzięki. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

W końcu znalazłam kursik na filiżankę :) DZIĘKUJĘ :)Twoje prace są przepiękne :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie...raczkuję w blogowaniu http://tygrysikwiat.blogspot.com/

Unknown pisze...

Nareszcie znalazłam kursik na filiżankę :) DZIĘKUJĘ!!! Twoje prace są prześliczne :) zapraszam do mnie...choć dopiero raczkuję w wiklinie http://tygrysikwiat.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko :)

Unknown pisze...

Coś z niczego...piękne :) Dzięki za kursik!!!

Unknown pisze...

Kursik bardzo przydatny a filiżanka cudeńko:))

Gosieńka R pisze...

Piękna filiżanka:) jutro zrobię z Twojego kursiku swoją:)
zapraszam do siebie w wolnej chwili pasjegosienki.blogspot.com
pozdrawiam

Gosieńka R pisze...

filiżanka piękna:) jutro zrobię z Twojego kursiku Swoją:)
zapraszam do siebie w wolnej chwili pasjegosienki.blogspot.com
pozdrawiam

Marzycielka to ja😉 pisze...

Filiżanka przepiękna :) Pozdrawiam, Ania
http://domowrotek.blogspot.com/

Marzycielka to ja😉 pisze...

Filiżanka przepiękna:)
Pozdrawiam, Ania
http://domowrotek.blogspot.com/

BEATA-BECIA pisze...

Rewelacyjna filiżanka i jest na co popatrzeć :)
Tylko jak tu kawy się napić ??