Obserwatorzy

poniedziałek, 16 lipca 2012

Wymianka :)

Jakieś 3 tygodnie temu umówiłam się z Pauliną :) 
na prywatną wymiankę :)
 Dziś dostałam przesyłkę :) ależ miałam uśmiech na twarzy gdy zobaczyłam te piękności :)
zresztą zobaczcie sami...



a dodatkowo.....

 4 pary super kolczyków
i tyyyyyle przydasi do zrobienia własnej biżuterii :)

DZIĘKUJĘ PAULA :)

Ja natomiast posłałam Paulince filiżankę, studnię której zdjęcia zapomniałam zrobić i koszyczek np na koraliki :) a że nie mogłam się zdecydować który jej zapakować to posłałam jej oba :)





jestem taka wściekła na pocztę, bo tak rzucali paczką, że ze stud ni i filiżanki wyleciały kwiatki


(zdjęcie pożyczone od Pauli :) )

mam nadzieję, że was nie zanudziłam na śmierć :))
pozdrawiam cieplutko :)



6 komentarzy:

Pracownia Ani pisze...

Jakie cudności od jednej i od drugiej strony spłynęły:))biżuteria piękna a filiżanki i studnia cudne:)) buziaki

Unknown pisze...

śliczne to wszystko :) też czekam na wymiankę :)

Paula Art pisze...

Dziękuję <3

Paula Art pisze...

Ajjjjjjj biedronka uciekła gdzieś przy tych wstrząsach ... muszę ją poszukać.

Gosia pisze...

Super wymianka!!

Unknown pisze...

Świetna ta wymianka!:)