Obserwatorzy

piątek, 4 maja 2012

WYRÓŻNIENIE

Jestem szczęśliwa i mile zaskoczona
ponieważ dostałam kolejne wyróżnienie
tym razem od MAKIN :)




"za kreatywność, pomysłowość, nie powtarzalne pomysły
i za...inspirowanie innych blogowiczek ku lepszemu "

Bardzo DZIĘKUJĘ za takie wyróżnienie :)


Zgodnie z zasadami wyróżniam 10 blogów, 
które podziwiam i są dla mnie inspiracją 
a zarazem motywacją do dalszej pracy :)

        1. annakrucko.blogspot.com
        2. beatabeti.blogspot.com
        6. paulaaart.blogspot.com
        7. gojka80.blogspot.com
        8. myszkaszara.blogspot.com
        9. sbt2012.blogspot.com

3 komentarze:

XX pisze...

Kochana Gosiu z całego serca serdecznie dziękuję , ja tez uwielbiam do Ciebie zaglądać , bo na prawdę tworzysz cudne prace , które są inspiracją również i dla mnie , dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

dziękuje :)

Gosia pisze...

Gratuluję i dziękuję:))))